ROZDZIAŁ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE

Niniejszy regulamin stanowi zbiór zasad i warunków dotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze Sklepu internetowego, a także określa prawa, obowiązki oraz warunki odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta. Wraz z tym regulaminem przekazywane są informacje, do których zgodnie z obowiązującymi przepisami zobowiązany jest Sprzedawca, w tym zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 ze zm.).

Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem przed skorzystaniem ze Sklepu.

Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i udostępniany jest nieodpłatnie przed zawarciem umowy. Na żądanie Klienta regulamin może być również udostępniony w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którego używa Klient (np. drogą elektroniczną).

Poniżej znajdują się podstawowe definicje stosowane w niniejszym regulaminie:

  • Regulamin: Regulamin Sklepu Internetowego;
  • Sprzedawca lub Usługodawca: Charles Nowacki, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Navipremium Charles Nowacki, ul. Szmaragdowa 3, 95-006 Bukowiec, wpisany do Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 1181800413, Regon: 146062396;
  • Klient lub Usługobiorca: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca nabywać prawa i zaciągać zobowiązania we własnym imieniu, nawiązująca stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu. Klientem jest również Konsument, jeśli w danej kwestii brak oddzielnych postanowień dotyczących Konsumenta;
  • Konsument: Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • Usługa Elektroniczna: usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2016.1030 t.j. ze zm.), świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu;
  • Sklep lub Sklep Internetowy, lub Serwis: Usługa elektroniczna, Sklep Internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym navipremium.pl;
  • Konto: Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o czynnościach w ramach Sklepu;
  • Towar lub Produkt: towary sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy;
  • Umowa: umowa na odległość, dotycząca zakupu Towaru, zawarta na skutek złożenia przez Klienta Zamówienia w Sklepie i jego przyjęcia przez Sprzedawcę;
  • Formularz: skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie Zamówienia w Sklepie;
  • Zamówienie: dyspozycja zakupu Towaru złożona przez Klienta za pomocą środków komunikacji technicznej;
  • Newsletter: Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), umożliwiająca automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych wiadomości (newsletterów) zawierających informacje o Serwisie, w tym nowościach lub promocjach w Sklepie.


ROZDZIAŁ 2. INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE

  1. Dane kontaktowe Sprzedawcy:
    • Adres: APD Charles Nowacki, Ul. Szmaragdowa 3; 96-006 Bukowiec
    • Adres poczty elektronicznej: wsparcie@navipremium.pl
    • Numer telefonu: 883-520-720
  1. Rodzaje usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę:
    • Sklep internetowy, dostępny poprzez witrynę internetową, umożliwiający zawieranie umów sprzedaży na odległość. Potwierdzenie dokonania sprzedaży generowane jest automatycznie za pomocą poczty elektronicznej, a realizacja umowy (w szczególności dostawa towaru) odbywa się poza internetem.
    • Newsletter, polegający na przesyłaniu Klientowi wiadomości elektronicznych zawierających informacje o Serwisie, nowościach lub promocjach w Sklepie.
  1. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem.
  2. Warunki techniczne korzystania ze Sklepu:
    • Posiadanie przez Klienta komputera lub innego urządzenia umożliwiającego przeglądanie internetu.
    • Odpowiednie oprogramowanie, w tym przeglądarka internetowa.
    • Dostęp do internetu.
    • Aktualne i czynne konto poczty elektronicznej.
  1. Zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
  2. Korzystanie ze Sklepu wiąże się z typowymi zagrożeniami internetowymi, takimi jak spam, wirusy czy ataki hakerskie. Sprzedawca podejmuje działania mające na celu przeciwdziałanie tym zagrożeniom. Należy pamiętać, że korzystanie z usług internetowych niesie ryzyko pozyskania lub modyfikacji danych przez osoby nieuprawnione. Dlatego Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne, takie jak programy antywirusowe oraz zabezpieczające tożsamość korzystających z sieci.
  3. Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną odbywa się poprzez Sklep internetowy. Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usług drogą elektroniczną poprzez opuszczenie Sklepu lub usunięcie konta Klienta, co skutkuje automatycznym rozwiązaniem umowy bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
  4. Korzystanie ze Sklepu nie jest możliwe anonimowo ani przy użyciu pseudonimu.

ROZDZIAŁ 3. DANE OSOBOWE

  1. Przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „Rozporządzenie”). Zapewniamy, że dane są:
  2. a) Przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i transparentnie dla Klientów i osób, których dane dotyczą. b) Zbierane w określonych, jasnych i uzasadnionych celach, nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami. c) Adekwatne, stosowne i ograniczone do niezbędnego zakresu dla celów przetwarzania. d) Prawidłowe i aktualizowane w razie potrzeby. e) Przechowywane w sposób umożliwiający identyfikację osób, których dane dotyczą, przez okres nie dłuższy niż niezbędny dla celów przetwarzania. f) Przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem, przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
  3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klientów lub inna przesłanka uprawniająca do przetwarzania danych zgodnie z Rozporządzeniem.
  4. Gwarantujemy realizację praw osób, których dane przetwarzamy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
  5. a) Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. b) Prawo do informacji o danych osobowych. c) Prawo do kontroli przetwarzania danych, w tym ich uzupełniania, aktualizacji, poprawiania, usuwania. d) Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania lub jego ograniczenia. e) Prawo do skargi do organu nadzoru i korzystania z innych środków prawnych w celu ochrony swoich praw.
  6. Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez Sprzedawcę lub działające na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z poleceniem Sprzedawcy.
  7. Zapewniamy, że dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, chyba że wymaga tego prawo Unii Europejskiej lub polskie, lub gdy jest to konieczne zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
  8. ROZDZIAŁ 4. INFORMACJE DODATKOWE
  9. 1. Konto
  10. Rejestracja konta na stronie internetowej Sklepu jest bezpłatna i wymaga podania określonych danych oraz zaakceptowania Regulaminu, przetwarzania danych osobowych i otrzymywania informacji handlowych. Po rejestracji Klient otrzyma link weryfikacyjny na podany adres e-mail. Logowanie do konta odbywa się poprzez podanie adresu e-mail oraz hasła ustalonego przez Klienta. Hasło powinno być poufne i nieudostępniane osobom trzecim. Konto umożliwia wprowadzanie lub modyfikację danych, dokonywanie lub sprawdzanie zamówień oraz przeglądanie historii zamówień. Usługa Konto jest świadczona nieodpłatnie.
  11. Klient może w każdym czasie zrezygnować z konta w Sklepie poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: wsparcie@navipremium.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy: Navipremium Charles Nowacki, ul. Szmaragdowa 3, 95-006 Bukowiec.
  12. 2. Newsletter
  13. Usługa Newsletter ma na celu dostarczenie Klientowi zamówionych informacji. Korzystanie z Newslettera nie wymaga rejestracji konta, lecz wymaga podania adresu e-mail oraz zaakceptowania Regulaminu, przetwarzania danych osobowych i otrzymywania informacji handlowych. Po zapisaniu się do Newslettera, Klient otrzyma link potwierdzający subskrypcję. Usługa Newsletter jest świadczona nieodpłatnie.
  14. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Newslettera poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: wsparcie@navipremium.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy: Navipremium Charles Nowacki, ul. Szmaragdowa 3, 95-006 Bukowiec.
  15. 3. Opinie
  16. Sprzedawca nie umożliwia zamieszczania na stronie Sklepu indywidualnych i subiektywnych opinii Klientów dotyczących Towarów.
  17. ROZDZIAŁ 5. SPRZEDAŻ
  18. 1. Towary
  19. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są nowe i wolne od wad, z wyjątkiem Produktów oferowanych w dziale Outlet. Szczegółowy opis Towaru znajduje się na stronie Sklepu. Na Towary mogą być udzielone gwarancje lub usługi posprzedażowe, co jest podane przy opisie Towaru.
  20. 2. Zamówienia i ich realizacja
  21. Zamówienie może być złożone poprzez wypełnienie Formularza dostępnego w Sklepie. Klient może składać Zamówienia po rejestracji konta lub bez rejestracji (gościnne zakupy). Klient jest zobowiązany do starannego wypełnienia Formularza, podania danych zgodnie ze stanem faktycznym oraz wyboru sposobu płatności i dostawy. Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Potwierdzenie Zamówienia następuje poprzez wybranie przycisku „potwierdzam zamówienie”, a Sprzedawca wysyła potwierdzenie na adres e-mail Klienta. Czas realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych, a w okresie przedświątecznym lub w dniach darmowej dostawy może być nieco dłuższy.
  22. 3. Płatności
  23. Ceny Towarów podane w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Koszty dostawy oraz ewentualne inne koszty ponosi Klient, a ich wysokość jest podana na etapie składania Zamówienia. Klient może wybrać formę płatności spośród przelewu tradycyjnego (przedpłata), płatności za pośrednictwem systemu PayU (przedpłata) lub płatności przy odbiorze (za pobraniem). Na każdy sprzedany Produkt Sklep wystawia dowód zakupu, który jest doręczany Klientowi. Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Jeśli w tym terminie nie dokona płatności, Sprzedawca może wyznaczyć dodatkowy termin lub odstąpić od umowy.
  24. 4. Dostawa
  25. Produkt jest dostarczany na adres wskazany przez Klienta w Formularzu, a dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki Towaru. Klient nie ma możliwości odbioru osobistego Towaru. Wraz z Towarem Klient otrzymuje wszystkie jego elementy oraz instrukcje obsługi. Z chwilą wydania Towaru przechodzi na Klienta ryzyko jego utraty lub uszkodzenia.

  26. 5. Dodatkowe informacje dla Konsumenta
  27. Umowa zawarta między Konsumentem a Sprzedawcą nie jest zawarta na czas nieoznaczony i nie będzie automatycznie przedłużana. Minimalny czas trwania zobowiązań Konsumenta wynikających z Umowy to czas realizacji Umowy, czyli dokonania zapłaty i odbioru Towaru. Korzystanie ze Sklepu przez Konsumenta nie wymaga składania kaucji ani udzielania innych gwarancji finansowych. Ponadto, Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2016.3 ze zm.).

ROZDZIAŁ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Konsumenta, jeżeli Towar posiada wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.), na następujących zasadach:

  1. Wada fizyczna:
    • Polega na niezgodności Towaru z umową, w szczególności gdy:
      • Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć z uwagi na jego cel, okoliczności lub przeznaczenie,
      • Nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Konsumenta,
      • Nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżeń,
      • Został wydany w stanie niekompletnym.
  1. Wada prawna:
    • Towar stanowi własność osoby trzeciej lub jest obciążony prawem osoby trzeciej, lub gdy ograniczenia w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynikają z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili.
  2. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument był świadomy wady w chwili zawarcia umowy, zwłaszcza dotyczy to Produktów z działu outlet.
  3. Jezeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, jeżeli zostaną stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Konsumentowi. Jeżeli Towarem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma, Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne stwierdzone przed upływem jednego roku.
  5. Uprawnienia Konsumenta z tytułu rękojmi obejmują żądanie obniżenia ceny Towaru lub odstąpienie od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad lub usunie wadę.
  6. Konsument, wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Towar na koszt Sprzedawcy do miejsca wskazanego w umowie lub w innym przypadku do miejsca wydania rzeczy.

ROZDZIAŁ 7. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Reklamacje dotyczące wad Towaru Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: Navipremium  APD Charles Nowacki Ul. Szmaragdowa 3; 95-006 Bukowiec. Można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres e-mail: wsparcie@navipremium.pl.
  2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.
  3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru oraz żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 30 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
  5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.
  6. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji

 

ROZDZIAŁ 8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.).
  2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.
  3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia, dostępnym na stronie Sklepu.
  4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do niektórych umów, takich jak:
    • Umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
    • Umowy, w których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    • Umowy, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • … (kontynuacja listy wyłączeń).
  1. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  2. Jeśli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  3. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  6. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą.


ROZDZIAŁ 9. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Prawa do Serwisu oraz treści w nim zawartych należą do Sprzedawcy.
  2. Adres strony, pod którym jest dostępny Sklep, a także zawartość strony internetowej navipremium.pl stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej.
  3. Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe itp. są znakami zastrzeżonymi i należą do Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora Towaru. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze strony navipremium.pl bez zgody właściciela jest zabronione.

ROZDZIAŁ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem w stosunkach prawnych z Klientami lub Konsumentami zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  3. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Klientem będzie sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Konsumentem będzie sąd właściwy według zasad ogólnych (sąd miejsca zamieszkania pozwanego) albo inny dogodniejszy dla Konsumenta (według art. 31-37 kodeksu postępowania cywilnego).