10
Paź

DLACZEGO NAVIPREMIUM

Rynek dedykowanych nawigacji z systemem Android do samochodów jest bardzo zróżnicowany i oferuje mnóstwo różnych rozwiązań. W takiej ilości sprzętu bardzo łatwo się pogubić, szczególnie próbując wybrać najlepszą dla siebie ofertę.

Bardzo często otrzymujemy pytania od klientów – dlaczego akurat naviPremium? Co takiego wyróżnia nas na tle innych, czym różnią się nasze urządzenia? W tej sekcji postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości i poruszyć najczęściej zadawane pytania.

Osoby zainteresowane nawigacjami z systemem Android sprawdzają wiele ofert przed dokonaniem wyboru odpowiedniej dla siebie stacji. Z tego powodu dostajemy wiele zapytań w rodzaju „Czym różni się ta stacja za 1299zł od waszej za 2199zł?”

Sprzęt prezentowany na takich ofertach bardzo często jest przestarzały już w momencie zakupu. Obecnie aktualną specyfikacją techniczną i najlepszą z dostępnych na rynku jest ta z systemem Android 8, ośmiordzeniowym procesorem, 4GB pamięci RAM, 32GB pamięci wewnętrznej i większość jednostek naviPremium jest na niej opartych. Na wielu ofertach przesyłanych do nas w zapytaniach proponowane są nawigacje z systemem Android 5.1, 6.0 lub 7.1, czyli trzy, dwie lub jedną generację starsze.

Klienci często piszą do nas „ale przecież znalazłem takie samo urządzenie na Androidzie 15 z 64GB pamięci RAM, dwudziestordzeniowym procesorem i dyskiem tysiąc GB!” – oczywiście w Internecie można znaleźć najróżniejsze cuda proponowane przez pośredników. Nasze nawigacje pochodzą od sprawdzonego producenta, a ich wprowadzenie na rynek zostało poprzedzone miesiącami testów, dlatego wiemy, że sprzęt działa na stabilnej i szybkiej platformie. Znane są nam przypadki (głównie z urządzeń które trafiały do nas do serwisu), że jednostki opisane jako „Android 7.1 nowszej generacji” działały tak naprawdę na systemie Android 6.0 ze specjalną nakładką, która przekłamywała wyświetlane informacje.

Bardzo często zdarza się też, że oferty w niższych cenach są realizowane w formie tzw. dropshippingu. W momencie zakupu Państwa pieniądze trafiają do pośrednika, który dopiero wtedy zamawia towar u następnego pośrednika w Chinach. Sprzęt zostaje następnie wysłany do kraju na adres klienta, co oznacza, że cała odpowiedzialność za cło – 5% i VAT – 23% spada w tym momencie na nas, co potrafi znacznie podwyższyć ostateczną cenę za sprzęt.

Otrzymaliśmy również wiele wiadomości od klientów którzy pytali nas czy znamy urządzenie firmy „XYZ” i czym ono różni się od naszego sprzętu? Spieszymy z odpowiedzią – żaden z producentów nie nadaje urządzeniom konkretnej nazwy. "Firmy" lub "brandy" z którymi można się spotkać na rynku - a jest ich naprawdę wiele - to nazwy narzucone przez chińskich pośredników, którzy sprzęt biorą z wielu różnych źródeł. W wielu przypadkach często pochodzi on ze zwrotów, reklamacji, lub z bardzo niszowych manufaktur, które nie zapewniają wsparcia technicznego. Spotykamy się z tym często gdy takie urządzenia trafiają do naszego serwisu, po tym jak ich właściciele nie mogli doprosić się o pomoc ze strony polskiego pośrednika, albo otrzymali adres w Chinach na zasadzie „proszę tam wysłać, ktoś to naprawi i odeśle”. Oczywiście profesjonalna obsługa techniczna nie powinna tak wyglądać.

Zdecydowanie jedno z najczęstszych stwierdzeń w rozmowach z klientami to - "ale przecież wygląda tak samo jak XYZ...?" Po pierwsze - w Chinach jest jedna fabryka która robi panele przednie dla producentów nawigacji. Po drugie i najważniejsze jest, że w każdym aucie jest przecież taki sam otwór na radio fabryczne, więc nie ma co przekombinować. Różnice zaczynają się na poziomie stabilności oprogramowania, kontroli jakości i innych czynników.

Nasze radia pochodzą z jednej z chińskich fabryk, które jako jedyne na świecie produkują tego typu jednostki. Z naszym producentem współpracujemy już ponad 6 lat i jesteśmy pewni jakości, która stoi na poziomie markowej elektroniki jeśli chodzi o użyte komponenty, ich dopasowanie, stabilność oprogramowania i kontrolę jakości; podpisujemy się pod sprzętem 2-letnią gwarancją realizowaną w pełni w Warszawie i znajdzie to potwierdzenie również w opiniach klientów.

Warto oczywiście wspomnieć o wsparciu technicznym. Naszym klientom zapewniamy pełną obsługę serwisową na miejscu w Warszawie, zarówno w okresie gwarancji jak i po jej zakończeniu. Wszystkim zajmujemy się sami, znamy nasze nawigacje od podszewki i jesteśmy w stanie naprawić każdą usterkę na miejscu – bez żadnych dziwnych historii z odsyłaniem sprzętu do Chin na serwis.

Znamy specyfikę wszystkich samochodów do jakich proponujemy nawigacje i potrafimy doradzić w poprawnym doborze i instalacji sprzętu. Na każde urządzenie wystawiamy paragon lub pełną fakturę VAT 23%.

Jak widać na powyższych przykładach, rynek nawigacji z systemem Android potrafi być zaskakujący, dlatego szukając sprzętu dla siebie warto skorzystać z usług naviPremium i naszego doświadczenia. Działamy legalnie na polskim rynku, pomożemy uniknąć nieprzewidzianych kłopotów przy zakupie, zapewnimy profesjonalne wsparcie techniczne i opiekę, aby nowo zakupiony sprzęt spełnił oczekiwania klienta.

Jak zawsze – zapraszamy do kontaktu! 😊