Skontaktuj się z nami:    883-520-720 (pn - pt 9:00 - 17:00)    wsparcie@navipremium.pl
10
Paź

DLACZEGO NAVIPREMIUM

Rynek dedykowanych nawigacji z systemem Android do samochodów jest bardzo zróżnicowany i oferuje mnóstwo różnych rozwiązań. W takiej ilości sprzętu bardzo łatwo się pogubić, szczególnie próbując wybrać najlepszą dla siebie ofertę.

Bardzo często otrzymujemy pytania od klientów – dlaczego akurat naviPremium? Co takiego wyróżnia nas na tle innych, czym różnią się nasze urządzenia? W tej sekcji postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości i poruszyć najczęściej zadawane pytania.

Osoby zainteresowane nawigacjami z systemem Android sprawdzają wiele ofert przed dokonaniem wyboru odpowiedniej dla siebie stacji. Z tego powodu dostajemy wiele zapytań w rodzaju „Czym różni się ta stacja za 1299zł od waszej za 2199zł?”

Sprzęt prezentowany na takich ofertach bardzo często jest przestarzały już w momencie zakupu. Obecnie aktualną specyfikacją techniczną i najlepszą z dostępnych na rynku jest ta z systemem Android 8, ośmiordzeniowym procesorem, 4GB pamięci RAM, 32GB pamięci wewnętrznej i większość jednostek naviPremium jest na niej opartych. Na wielu ofertach przesyłanych do nas w zapytaniach proponowane są nawigacje z systemem Android 5.1, 6.0 lub 7.1, czyli trzy, dwie lub jedną generację starsze.

Klienci często piszą do nas „ale przecież znalazłem takie samo urządzenie na Androidzie 15 z 64GB pamięci RAM, dwudziestordzeniowym procesorem i dyskiem tysiąc GB!” – oczywiście w Internecie można znaleźć najróżniejsze cuda proponowane przez pośredników. Nasze nawigacje pochodzą od sprawdzonego producenta, a ich wprowadzenie na rynek zostało poprzedzone miesiącami testów, dlatego wiemy, że sprzęt działa na stabilnej i szybkiej platformie. Znane są nam przypadki (głównie z urządzeń które trafiały do nas do serwisu), że jednostki opisane jako „Android 7.1 nowszej generacji” działały tak naprawdę na systemie Android 6.0 ze specjalną nakładką, która przekłamywała wyświetlane informacje.

Bardzo często zdarza się też, że oferty w niższych cenach są realizowane w formie tzw. dropshippingu. W momencie zakupu Państwa pieniądze trafiają do pośrednika, który dopiero wtedy zamawia towar u następnego pośrednika w Chinach. Sprzęt zostaje następnie wysłany do kraju na adres klienta, co oznacza, że cała odpowiedzialność za cło – 5% i VAT – 23% spada w tym momencie na nas, co potrafi znacznie podwyższyć ostateczną cenę za sprzęt.

Otrzymaliśmy również wiele wiadomości od klientów którzy pytali nas czy znamy urządzenie firmy „XYZ” i czym ono różni się od naszego sprzętu? Spieszymy z odpowiedzią – żaden z producentów nie nadaje urządzeniom konkretnej nazwy. "Firmy" lub "brandy" z którymi można się spotkać na rynku - a jest ich naprawdę wiele - to nazwy narzucone przez chińskich pośredników, którzy sprzęt biorą z wielu różnych źródeł. W wielu przypadkach często pochodzi on ze zwrotów, reklamacji, lub z bardzo niszowych manufaktur, które nie zapewniają wsparcia technicznego. Spotykamy się z tym często gdy takie urządzenia trafiają do naszego serwisu, po tym jak ich właściciele nie mogli doprosić się o pomoc ze strony polskiego pośrednika, albo otrzymali adres w Chinach na zasadzie „proszę tam wysłać, ktoś to naprawi i odeśle”. Oczywiście profesjonalna obsługa techniczna nie powinna tak wyglądać.

Zdecydowanie jedno z najczęstszych stwierdzeń w rozmowach z klientami to - "ale przecież wygląda tak samo jak XYZ...?" Po pierwsze - w Chinach jest jedna fabryka która robi panele przednie dla producentów nawigacji. Po drugie i najważniejsze jest, że w każdym aucie jest przecież taki sam otwór na radio fabryczne, więc nie ma co przekombinować. Różnice zaczynają się na poziomie stabilności oprogramowania, kontroli jakości i innych czynników.

Nasze radia pochodzą z jednej z chińskich fabryk, które jako jedyne na świecie produkują tego typu jednostki. Z naszym producentem współpracujemy już ponad 6 lat i jesteśmy pewni jakości, która stoi na poziomie markowej elektroniki jeśli chodzi o użyte komponenty, ich dopasowanie, stabilność oprogramowania i kontrolę jakości; podpisujemy się pod sprzętem 2-letnią gwarancją realizowaną w pełni w Warszawie i znajdzie to potwierdzenie również w opiniach klientów.

Warto oczywiście wspomnieć o wsparciu technicznym. Naszym klientom zapewniamy pełną obsługę serwisową na miejscu w Warszawie, zarówno w okresie gwarancji jak i po jej zakończeniu. Wszystkim zajmujemy się sami, znamy nasze nawigacje od podszewki i jesteśmy w stanie naprawić każdą usterkę na miejscu – bez żadnych dziwnych historii z odsyłaniem sprzętu do Chin na serwis.

Znamy specyfikę wszystkich samochodów do jakich proponujemy nawigacje i potrafimy doradzić w poprawnym doborze i instalacji sprzętu. Na każde urządzenie wystawiamy paragon lub pełną fakturę VAT 23%.

Jak widać na powyższych przykładach, rynek nawigacji z systemem Android potrafi być zaskakujący, dlatego szukając sprzętu dla siebie warto skorzystać z usług naviPremium i naszego doświadczenia. Działamy legalnie na polskim rynku, pomożemy uniknąć nieprzewidzianych kłopotów przy zakupie, zapewnimy profesjonalne wsparcie techniczne i opiekę, aby nowo zakupiony sprzęt spełnił oczekiwania klienta.

Jak zawsze – zapraszamy do kontaktu! 😊

07
Lip

Kontakt

Navipremium
Nano-premium sp. z o.o.
ul. Dworska 18
95-080 Górki Małe
NIP: 728-257-01-65
REGON: 100038614

T: 883-520-720
E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Adres serwisowy:
Navipremium
ul. Szmaragdowa 3
95-006 Bukowiec

Dane do przelewów tradycyjnych:
Santander
Nr konta: 74 1090 1014 0000 0001 4670 0625
Tytuł przelewu:  nr zamówienia

07
Lip

Polityka prywatności

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie internetowym http://www.navipremium.pl (dalej: „Polityka”) została stworzona i przyjęta przez Nano-premium sp. z o.o. Terminy użyte w Polityce oznaczają:
    1. Serwis: serwis internetowy http://www.navipremium.pl;
    2. Użytkownik: podmiot korzystający z publicznie dostępnego Serwisu;
    3. Właściciel: Navipremium Nano-premium sp. z o.o. ul. Dworska 18; 95-080 Gorki Małe NIP 7282570165
    4. Cookies: pliki tekstowe, wysyłane przez Serwis i zapisywane na urządzeniu końcowym Użytkownika, z którego Użytkownik korzysta podczas przeglądania stron internetowych. Pliki zawierają informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Cookies najczęściej zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas ich przechowywania na urządzeniu końcowym oraz numer;
  2. Celem Polityki jest w szczególności:
    1. udzielenie Użytkownikom informacji dotyczących wykorzystywania Cookies w Serwisie, wymaganych przez przepisy prawa, w tym Prawa telekomunikacyjnego;
    2. zapewnienie Użytkownikom ochrony prywatności w zakresie odpowiadającym standardom i wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawnych.
  3. Właściciel ogranicza zbieranie i wykorzystywanie informacji dotyczących Użytkowników do niezbędnego minimum, wymaganego do świadczenia na ich rzecz usług.
  4. W celu uzyskania pełnego dostępu poprzez Serwis do treści i usług oferowanych przez Właściciela, wskazane jest zaakceptowanie zasad wynikających z Polityki.
  5. Zastosowanie mają m.in. następujące przepisy prawa:
    1. ustawa z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2017.1907 t.j. ze zm.);
    2. ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 t.j. ze zm.);
    3. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016) wraz z polskimi przepisami o ochronie danych osobowych.

 

§ 2. Ochrona prywatności i danych osobowych

  1. Dane dotyczące Użytkowników przetwarzane są przez Właściciela zgodnie z przepisami prawa. Uzyskane przez Właściciela dane osobowe Użytkowników przetwarzane są na podstawie udzielonej przez Użytkownika zgody lub wystąpienia innej przesłanki uprawniającej do przetwarzania danych według przepisów, w szczególności Rozporządzenia.
  2. Właściciel dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, aby dane te były:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla Klientów i innych osób, których dane dotyczą;
    2. zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
    3. adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
    4. prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane;
    5. przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane;
    6. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych,
  3. Właściciel stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do charakteru, zakresu, kontekstu i celów przetwarzania oraz ryzyka naruszenia praw lub wolności osób fizycznych.
  4. Właściciel dąży do systematycznego unowocześniania stosowanych informatycznych, technicznych i organizacyjnych środków ochrony tych danych, w szczególności Właściciel zapewnia aktualizacje informatycznych środków ochrony pozwalającą na zabezpieczenie przed wirusami, nieuprawnionym dostępem oraz innymi zagrożeniami, płynącymi z funkcjonowania systemu informatycznego oraz sieci telekomunikacyjnych.
  5. Każdemu Użytkownikowi, który w jakikolwiek sposób udostępnił Właścicielowi swoje dane Właściciel zapewnia dostęp do danych i korzystanie z innych praw osobom, których dane dotyczą, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym osobom tym przysługuje:
    1. prawo wycofania zgody w sprawie przetwarzania danych osobowych;
    2. prawo do informacji dotyczących ich danych osobowych;
    3. prawo do kontroli przetwarzania danych, w tym ich uzupełniania, uaktualniania, prostowania, usuwania;
    4. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania lub do ograniczenia przetwarzania;
    5. prawo wycofania zgody w sprawie przetwarzania danych osobowych;
    6. prawo do skargi do organu nadzoru i korzystania z innych środków prawnych celem ochrony swoich praw.
  6. Właściciel może przetwarzać dane osobowe w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie, na zasadach wynikających z Rozporządzenia. W takim przypadku celem działań Właściciela są cele marketingowe lub potrzeby personalizacji komunikatów wysyłanych do Użytkowników (w tym dopasowanie informacji do potrzeb lub oczekiwań Użytkownika). Użytkownik ma prawo sprzeciwu wobec takiego przetwarzania jego danych – sprzeciw ten może być wyrażony poprzez wysłanie wiadomości na adres Właściciela: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  7. Osoba mająca dostęp do danych osobowych przetwarza je wyłącznie na podstawie upoważnienia Właściciela lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych i wyłącznie na polecenie Właściciela.

§ 3. Cookies

  1. Cookies identyfikuje Użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego treści, w tym reklam. Właściciel stosuje Cookies, aby zagwarantować odpowiedni standard wygody Serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy w celu optymalizacji działań.
  2. Cookies wykorzystywane są w celu:
    1. dostosowania zawartości Serwisu do preferencji Użytkownika;
    2. optymalizacji korzystania z Serwisu, w szczególności poprzez rozpoznawanie urządzenia końcowego Użytkownika,
    3. tworzenia statystyk,
    4. utrzymania sesji Użytkownika,
    5. dostarczania Użytkownikowi treści reklamowych.
  3. Cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu.
  4. Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z Serwisu, aby usprawniać funkcjonowanie Serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację.
  5. Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach, niezależnych od Właściciela, oprogramowanie zainstalowane przez Użytkownika na urządzeniu końcowym, służące do przeglądania stron internetowych (np. przeglądarka internetowa) wprowadza domyślne przechowywanie Cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących Cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione między innymi w taki sposób, aby blokować automatyczną ustawienia Cookies bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu końcowym Użytkownika. Informacje szczegółowe w tym zakresie dostępne są w ustawieniach i instrukcjach dotyczących oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  6. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej.
  7. Zmiana ustawień stanowi wyrażenie sprzeciwu, który w przyszłości może spowodować utrudnienia w korzystaniu z Serwisu. Całkowite wyłączenie opcji przyjmowania Cookies nie będzie oznaczać braku możliwości przeglądania treści zamieszczanych w Serwisie z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.
  8. Niedokonanie zmiany ustawień oznacza, że dane będą zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika (korzystanie z Serwisu będzie powodować automatyczne zamieszczanie Cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika).
  9. Przechowywane dane zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym Użytkownika lub oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.
  10. Informacje dotyczące Cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach Serwisu.

§ 4. Postanowienia końcowe

  1. Polityka została przyjęta na mocy zarządzenia Właściciela i wchodzi w życie z dniem 25.05.2018r. Zmiana treści Polityki może nastąpić w takim samym trybie.
  2. Wszelkie odstępstwa od Polityki wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  3. Prawem właściwym dla Polityki jest prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. W sprawach nie uregulowanych w Polityce stosuje się odpowiednie przepisy prawa.

 

INFORMACJE OD ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH

 

ZAKRES
INFORMACJI
INFORMACJA
Kto jest administratorem danych osobowych? Administratorem danych osobowych Klienta jest CHARLES NOWACKI, prowadzący działalność pod firmą Nano-premium sp. z o.o. ul. Dworska 18; 95-080 Gorki Małe NIP 7282570165
Kto jest osobą kontaktową u administratora? W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klienta można kontaktować się z Charles Nowacki, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jaki jest cel przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna tego przetwarzania?
Cel przetwarzania: Podstawa prawna przetwarzania:
realizacja umowy sprzedaży zawartej z Klientem art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia oraz art. 535 kodeksu cywilnego
kontakt z Klientem celem udzielenia informacji lub odpowiedzi na zapytanie Klienta art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest zapewnienie odpowiedniej obsługi klientów
przyjmowanie, rozpatrywanie i realizacja reklamacji Klienta art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest zapewnienie odpowiedniej obsługi klientów oraz umożliwienie klientom realizacji ich praw
przyjmowanie, rozpatrywanie i realizacja zwrotu towaru przez Klienta art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest zapewnienie odpowiedniej obsługi klientów oraz umożliwienie klientom realizacji ich praw
dochodzenie roszczeń względem Klientów lub przez Klientów art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest dochodzenie roszczeń względem klientów i obrona przed roszczeniami klientów
realizacja wysyłki newsletterów, zamówionych przez Klienta art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest marketing usług własnych.
przeprowadzenie konkursu, opublikowanie wyników konkursu, dystrybucja nagród art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia
prowadzenie rachunkowości administratora, wystawianie faktur i dokumentów księgowych art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia
wysyłka, odbiór i ewidencja korespondencji art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest zapewnienie odpowiedniej obsługi klientów
Jak są pozyskiwane dane osobowe? Dane osobowe są pozyskiwane bezpośrednio od Klienta.
Komu są przekazywane dane osobowe? Celem zapewnienia odpowiedniej organizacji, obsługi i wykonywania umów z Klientem dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: 1. dostawcom usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne lub organizacyjne, umożliwiające sprzedaż lub usługi na rzecz Klienta, lub zarządzanie organizacją (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, firmom kurierskim lub pocztowym, firmom pośredniczącym w płatnościach), 2. dostawcom usług prawnych i doradczych oraz wspierających Administratora w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym), 3. dostawcom usług księgowych celem realizacji obowiązków w zakresie rachunkowości.
Czy dane osobowe są lub będą przekazywane poza Unię Europejską? Z uwagi na to, że administrator korzysta z usług innych dostawców, np. w zakresie hostingu lub systemów informatycznych dane osobowe Klienta mogą być przekazywane poza teren Unii Europejskiej. W takim przypadku zostaną podjęte odpowiednie działania celem zabezpieczenia danych osobowych Klienta.
Przez jaki okres będą przetwarzane dane osobowe? Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Administratora przez czas potrzebny do realizacji umowy, a w przypadku przetwarzania danych w celu dochodzenia roszczeń (np. w postępowaniach windykacyjnych) - przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów prawa cywilnego. Dane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzamy przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Po upływie wyżej wymienionych okresów dane Klienta są usuwane lub poddawane anonimizacji.
Jakie prawa przysługują osobom, których dane osobowe są przetwarzane? Klientowi przysługuje prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Klient może skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych oraz z prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. Klientowi przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.
Czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy? Korzystanie ze świadczeń Administratora, w tym zawarcie umowy z Administratorem w zakresie jego działalności, jest w pełni dobrowolne, jednakże jako przedsiębiorca Administrator jest zobowiązany do realizacji umowy lub prowadzenia dokumentacji w sposób określony przepisami prawa, w tym z wykorzystaniem danych osobowych Klienta. Podanie danych osobowych przez Klienta może być obowiązkiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Również ze względów rachunkowych czy podatkowych Administrator posiada obowiązek prawny przetwarzania danych Klienta, co oznacza, że w tym przypadku podanie danych jest wymogiem ustawowym.
Czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych? Niepodanie danych może skutkować odmową wykonania umowy z uwagi na brak możliwości jej wykonania. Ze względów rachunkowych czy podatkowych brak podania danych może skutkować np. niemożnością wystawienia faktury czy dokumentu księgowego na rzecz Klienta.
Czy jest stosowane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie? Administrator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Czy dane osobowe będą przetwarzane w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane? Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu innym niż zostały zebrane.
Podstawa prawna przekazania informacji art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, zwane: "Rozporządzeniem")
07
Lip

FAQ

  1. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?
    Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w prawym górny rogu sklepu.

  2. Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie?
    Nie. Zamówienie można wysłać do realizacji bez konieczności rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono zrealizowane standardowo.

  3. Jak szybko wysyłany jest towar?
    Paczki najczęściej wysyłamy tego samego dnia jeśli informację o płatności otrzymamy do godziny 11-tej rano lub jeśli zostanie wybrana przesyłka pobraniowa. Bardzo często wysyłamy również zamówienia, które zostaną złożone w późniejszych godzinach.

  4. Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?
    Nasza firma prowadzi sprzedaż wysyłkową i niestety nie ma takiej możliwości. Dokładamy wszelkich starań aby w przyszłości było to możliwe.

  5. Czy muszę podać powód zwrotu towaru?
    Nie musisz podawać powodu zwrotu. Niemniej będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu jeszcze lepszej oferty sklepu.

  6. Jaki jest czas na zwrot lub odstąpienie od umowy?
    Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

  7. Czy muszę posiadać dowód zakupu (paragon lub fakturę) aby móc zwrócić lub zareklamować towar?
    Tak. Jest to warunek konieczny.

  8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
    Tak. Wystarczy zaznaczyć taką opcję, wypełniając poszczególne pola formularza, podczas rejestrowania danych do zamówienia.

  9. Mam już konto w sklepie ale nie mogę się zalogować lub zapomniałem hasła, co robić?
    Najprawdopodobniej zostało wpisane złe hasło bądź niepoprawny login. Proszę kliknąć „Przypomnij hasło” dostępne na stronie logowania.
    Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować prosimy o kontakt : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź pod nr telefonu 000 000 000.

  10. Kurier z przesyłką nie zastał mnie w domu, co teraz?
    Kurier jeszcze raz spróbuje dostarczyć przesyłkę.

  11. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
    Kurier nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie możemy tego zagwarantować. Zazwyczaj jednak kurierzy dzwonią do adresata przed dostawą (przeważnie z samego rana).

  12. Czy mogę zmienić termin wysyłki zamówionego towaru?
    Tak, pod warunkiem, że zlecenie jest na etapie realizacji. W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 000 000 000).

  13. Przesyłka została do mnie dostarczona z widocznymi śladami uszkodzenia, co robić?
    Przede wszystkim - nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Należy odmówić jej przyjęcia i poinformować nas o zaistnieniu sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.

  14. Czy moje zamówienie zostało już wysłane, na jakim jest etapie realizacji?
    Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia.

  15. Czy za przesyłkę kurierską pobraniową mogę zapłacić tylko gotówką?
    Tak. Aby odberać przesyłkę kurierską należy mieć przygotowane pieniądze